Lika-o-lika

Vi har haft lika-o-lika, temadagar, på skolan nu onsdag och torsdag med en massa intressanta gäster. Igår var det även internationell afton med mat från olika länder och jag och en kulturkompis var där såklart.
Patrik Sundin band (bandet för tillfället beståendes av Nathanael.
En boliviansk förening från Växjö dansade. Jag tror inte att de har ordet nakenchock i Bolivia.
De som tillverkat dräkterna har gått balalajka i textil och färger.
Jag var äventyrlig och testade en massa ny mat. Som tur var så var det bara kikärterna som var starka och det mesta var gott.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vad trevligt det låter. Fast nja det såg inte så gott ut, hoppas det smakade bättre än vad det såg ut... /Kram

2011-03-17 @ 22:31:50
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

M-L. Hoprörd mat ser ofta inte så god ut och jag har ju blandat från olika länder, men det var gott ändå.

2011-03-18 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0