Reklamskadad

Jag är radioreklamskadad. Vi har köksradion inställd på Rockklassiker som har kört samma reklam i två evigheter. Idag tänkte jag ringa maken och hörde en mening i huvudet: "Jag har några frågor som jag inte är helt hundra på..." Fortsättningen är "Bli hundra, ring 118 100."

Jag undrar vad de skulle svara på mina frågor: Slänger vi kött i komposten?, Vilket håll ska spaken bredvid tvättmaskin peka åt när man tvättar? och "Varför staplar du odiskade glas i varandra (så de går sönder) när vi har en jättelång diskbänk?


Komposten är i mitten av bilden; den högra grunkan i plast. Vad trälådan är för vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Jerker

Reklam på radion? Hu så hemskt! Det är som reklam på bibblan ;)



(kött slänger man bara i varmkompost annars tar det för lång tid att bli till jord :) )

2011-05-24 @ 21:24:50
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Haha... snälla kan du inte testa att kolla upp nån av frågorna :)))

2011-05-25 @ 10:42:01
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Jerker. Ja, reklam på bibblan ska vi inte ha!



Gunilla. Jag fick ett gratissvar här ovan.

2011-05-25 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0