Trött

Jag hoppas jag ska piggna till snart för nu är jag för tråktrött. Det får lov att bli lite mer party på mig. Igår skulle jag på personalfest men jag orkade inte, utan åkte ut till stugan och tittade på fåren.



När vi skulle köpa dem stod ägarens lille son bredvid ett tag men så tröttnade han och sa "Pappa, varför står ni och tittar på fåren? Du har sett dem tusen gånger!". Det var inte helt lätt att se vilka lamm som hörde ihop med vilka tackor.

Idag är maken däremot på personalfest och jag ska vara hemma och titta på TV.
Imorgon är planen att gå på manskörens 90-årskonsert klockan 16. Det börjar låta pensionärsaktigt, mitt liv... Men jag har faktiskt jobbat ovanligt mycket eftersom båda mina kollegor är sjuka och jag har varit ensam på biblioteket i tre dagar. 





Kommentarer
Postat av: Gunilla

Haha, rolig kille.



Ibland måste man ta det lite lugnt så är det bara !

2011-05-21 @ 09:27:12
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag förstår att lillkillen tyckte vi var tråkiga när vi bara stod och glodde.

2011-05-21 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0