Vad ska vi hitta på?

Vi ska nog åka iväg någonstans och fira att den 26 oktober är det femton år sedan vi träffades första gången, maken och jag. Frågan är bara vart vi ska åka och vad vi ska göra. Jag har givit upp idén om att åka på spa med honom. När jag nämnde det fick han panik i blicken och utbrast: "NEJ! De kommer bara att kittla mig!" Att sitta still och koppla av är inte riktigt hans grej och att äta nyttigt inte min... 

Vi tycker om att äta och dricka gott, gå omkring och titta på fina hus, gå på konsert och vara vid vatten. Jag ska kolla upp Polen för där har vi inte varit. Det vore fint med en inte alltför dyr båtresa. 


Här är ett kort på maken från första gången han var och hälsade på mig. Han var verkligen vansinnigt söt som 21-åring! Nu har han vuxit och är en snygg 36-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0