I Växjö

Idag har jag varit i Växjö och handlat julklappar, sent för att vara mig... Jag var nöjd med att vara både i Stockholm och Göteborg utan att handla något egentligen men nu slog det till ett litet köpsug, eller åtminstone lust att titta i affärer. (Ja, jag fick lön igår...) 


Före klockan elva var jag nästan ensam på Samarkand. 

Jag var på nyöppnade Biltema, en av de tristaste affärerna jag vet men det finns saker jag kan ge bort där. 

Efter de båda köpcentrumen Samarkand och I11 körde jag in till stan och där har de byggt en glaskiosk med storbild, coolt!

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Strax efter kl 11.30, om du var kvar då, kunde du lunchat med oss :)

2011-09-28 @ 21:22:28
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Där ser man. Jag åt på Subway på Samarkand klockan tolv.

2011-09-29 @ 21:15:31
Postat av: Jerker Nilsson

Hahaha vad lustigt, vi käkade på restaurangen vid sidan om typ, Graffitti som bl a har bakade potatisar som vi käkade :) Det var strax efter 12, efter vi handlat vad vi skulle.

2011-09-29 @ 21:59:06
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0