Teknikkrångel

Idag har det hänt ett par konstiga saker. Jag upptäckte att de grejat med hissen på jobbet under sommarlovet och satt in extra dörrar. Det blev ganska komplicerat när jag och en lärare stod i hissen med varsin klumpig vagn och undrade hur man skulle stänga alla dessa dörrar. Han skulle från våning två till tre och blev förvirrad när jag hade tryckt ned hissen till våning ett. Dessutom måste man ha nyckel för att starta hissen.

Lite senare kom det en man med en ny skrivare till vårt kontor och när han skulle installera den stängdes datorn och taklampan av!

Jag undrar om det är lämpligt att jag går på utomhusbion ikväll, jag har inget bra inflytande över tekniken idag så jag sabbar väl hela filmvisningen...

Teknikhandikappad

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Vet inte vem du är. Men ljungby är inte så stort. Min svärfar bor i Hjjälmaryd, Freddie Rönn och även min svåger, Joakim Rönn. Kan vara därför du fick upp min blogg när du sökte på Hjälmaryd. Vi är ju där väldigt ofta och då skriver jag om det!



Köpte ni huset eller?



Mvh MAlin

2011-09-01 @ 18:50:56
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0