Konstigt ätande

Nu har jag varit i Köpenhamn igen, denna gång med sju tjejer i ett galet glatt gäng. Medan de andra var på Carlsbergs museum var jag ute på stan och de tyckte att jag åt konstiga saker vilket jag får hålla med om. Jag kände mig tvungen att prova en smoothie som hette Mind Blowing, ananas- och spenatsorbet samt koldskål med hjemmebagte kammerjunkere. Allting var faktiskt gott!

Enligt menyn på engelska: Buttermilk soup, traditional Danish cold soup of buttermilk, vanilla and lemon. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Kul att prova lite lokala specialiteter!

Svar: Ja, jag brukar vara feg så jag förvånade mig.
Ylva

2012-08-12 @ 20:56:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

det lät väldigt märkligt, men var det gott så.. :)

Svar: Ja, de är lustiga i det där landet...
Ylva

2012-08-13 @ 12:47:36
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0