Nätbank

Jag har som sista bankkund i Sverige skaffat mig internetbank. Hur jag klarat mig förut? Ja, men bra tycker jag. Det är mest för att maken knorrar över att det alltid är han som ska betala räkningar men det tycker jag gott han kan fortsätta med för jag tog hand om det alla år vi höll på med papper.

Den här lilla dosan har jag haft länge så jag kunnat köpa saker på nätet, men nu är den kopplad så att jag kan göra överföringar till andra konton. Vi får väl se hur det går med det.
/Mycket teknikfientlig

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag värjde mig in i det längsta men är helsåld nu! Lycka till :D

Svar: Vi får väl se... Tack.
Ylva

2012-08-10 @ 16:07:23
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0