Kortbyxor

I princip tycker jag att byxor ska vara korta shorts, åtminstone sluta över knät, eller långa och gå ned till fötterna. Men om det ska hålla på att vara så här varmt behöver jag flera korta byxor och jag har accepterat en variant som slutar strax under knäna som är prydliga nog att ha på jobbet. 


Jag har köpt ett par vita, hur länge nu det håller... 

Man får tre för två på Kapp-Ahl så jag tog ett par av varje färg. 

Kapp-Ahl brukar ha någon halvlång variant varje år och sedan tidigare har jag dessa.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

helt perfekta byxor att ha på jobbet, ska också kolla in kappahl !

2012-05-26 @ 14:40:12
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Maria H

snygga!

jag gillar faktiskt modellen som slutar nedanför knät, det känns jobbprydligt - fast nu har jag inga i tältstorlek så det får bli kjol eller schorts

2012-05-27 @ 08:37:19
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, gör det!

Maria. Kjolar är bra, fast lite svårt att cykla i (korta hamnar uppe vid midjan och långa är jag rädd ska trassla in i hjulet).

2012-05-27 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0