Bokenkät

Jag hittade en rolig bokenkät hos http://bokbabbel.com/ 

Återanvänder det gamla tricket med att svara på frågor med boktitlar från din egen hylla, men med nya frågor. Häng på, vetja!

 

Hej!
Vi har redan sagt hej då
Hur känns det?
Prosit!
Hur har din dag varit?
Och vem bryr sig...
Vad har du på dig just nu?
På Y-fronten intet nytt
Vad lyssnar du på just nu?
Sangen om den röde rubin
Vad ser du om du tittar till vänster?
Kvinnan som mötte en hund
Hur är vädret hos dig?
En ryslig historia
Vad ska du göra i helgen?
Tusen tabbar
Vad önskar du dig till julklapp?
Mirakel
Hur ska du fira jul i år?
Jag ska bara fixa en grej i köket

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul lista! Det kan hända att jag hänger på den. Riktigt kul :D

Svar: Eller hur? Och jag tar din lista, fast från Hannele.
Ylva

2012-11-28 @ 19:27:24
Postat av: Znogge

Mitt namn försvann visst...

2012-11-28 @ 19:27:46
Postat av: livet

jag sparar inga böcker

kul med annorlunda lista dock

Svar: Visst är det en kul lista. Jag brukar mest låna såklart, men äger en del böcker.
Ylva

2012-11-29 @ 12:44:59
URL: http://www.livetarinterattvist.blogspot.se/
Postat av: Ingrid

Bra svar hos dig!
Gör nu inte tusen tabbar i helgen!! Sången om den röda rubinen har jag också lyssnat på, men inte just nu.
Kram, Ingrid

Svar: Nej, nu ser helgen ljusare ut. Ha det så bra när du hoppar in i himlen, hihi... Kram!
Ylva

2012-11-29 @ 17:42:48
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0