Bokens dag

Igår var jag med en kollega på Bokens dag i Värnamo, väldigt trevligt! 

Ulla Strängberg från Sveriges Radio samtalade med Gunnar Ardelius, Helena Thorfinn, Ingrid Carlberg, 

Peter Fröberg Idling och Helene Tursten. 

Jag har bara läst ungdomsböckerna Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket och Bara kärlek kan krossa ditt hjärta av Ardelius. Nu är både Fröberg Idling och Carlberg Augustnominerade så det ska bli spännande att se om någon av dem får priset. 




Kommentarer
Postat av: livet

sådana böcker undviker jag att läsa.

Svar: Jag läser prisnominerade om jag tycker de verkar bra, men är oftast inte intresserad av Nobelpristagare till exempel.
Ylva

2012-11-12 @ 10:32:01
URL: http://www.livetarinterattvist.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0