Egen företagare

Maken och några av hans kollegor ska sluta på Strålfors och starta ett eget företag. Det är roligt att det äntligen blir av. Under lång tid har jag stöttat och peppat men haft svårt att komma med goda råd eftersom jag är så sällsynt okunnig om företag. Eftersom jag är  lärarbarn och alltid har arbetat kommunalt har jag ingen aning om hur det är att ha eget. 

I januari har den här mannen ett nytt jobb. (Det är inte på dansgolvet där han befinner sig på denna bild, då hade jag inte varit lika uppmuntrande...) 

Kommentarer
Postat av: livet

kul när man vågar

Hoppas det går bra

Svar: Tack, det ska nog bli bra, fast jag får räkna med att han kommer att jobba jättemycket.
Ylva

2012-10-17 @ 09:20:19
URL: http://www.livetarinterattvist.blogspot.se/
Postat av: Gunilla

Lycka till önskar vi mannen då, att det går bra för dom. Är ju alltid tryggt att vara anställd, men finns marknad kan man säkert tjäna på att vara egen..

Svar: Tack! De har en massa idéer åtminstone så jag tror det blir bra.
Ylva

2012-10-17 @ 10:36:17
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0