Engelska kläder

Vad är det för fel på engelska kläder? Jag brukar handla när jag är i England för det är billigt och kul att köpa annorlunda kläder men ibland blir det konstigt. I somras köpte jag, utan att prova, ett par tights i Southend i storlek 44-46 som i Sverige skulle ha gått att dra upp till brösten. 

Bilden har tagits bort för den var tydligen provocerande. Jag som tänkte att det är bra att visa upp bilder på överviktiga människor som motvikt till alla retuscherade (och naturligt smala) som man ser överallt. 

 

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Varför skulle bilden vara det?

Svar: Vara vadå? Sexig eller osexig?...
Ylva

2012-09-17 @ 17:15:13
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Jerker Nilsson

Haha blev otydligt :) Jag menar osexig, det är väl upp till betraktaren att avgöra och det finns säkert de som tycker om nakna ryggar också? :)

Om inte annat ser man att du har en midja, vilket jag tycker är snyggt :)

2012-09-17 @ 17:29:40
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0