Röda byxor

Idag har jag fått tre kommentarer om mina fina kläder (kjol och topp) och en om min snygga skinnkappa + att en kille tyckte att jag luktade gott och en lärare lånade en bok efter min rekommendation på bloggen. Mycket nöjd! 

Nu får vi se om någon kommer att säga något om att jag köpt ett par signalröda byxor. Jag bad min badmintonpartner köra mig till City gross efter dagens träning för att de hade annonserat om byxor i glada färger. Den här färgen är egentligen lite väl röd men det blir snyggt ihop med svart. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt med komplimanger och att kunna ge goda råd :-)

Svar: Ja. Jag försöker tänka på att själv ge komplimanger när jag tycker att det passar. Bara att någon säger att jag har fina kläder gör mig jätteglad!
Ylva

2013-04-09 @ 21:47:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lillemor

Åååh resårmidja! Det älskar jag! :-)

Svar: Ja, det är en bra sak. Visserligen får jag dra i dem hela tiden, men jag gillar ändå stretchen.
Ylva

2013-04-10 @ 08:52:47
Postat av: livet

du är en modig kvinna

Svar: Hehe, det är inte det första jag skulle kalla mig...
Ylva

2013-04-10 @ 09:22:33
URL: http://www.livetarinterattvist.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0