Barnbesök

Jag är så nöjd med min Hedemora-Stockholmsresa! Med planering och pusslande lyckades jag träffa nästan alla jag försökte sammanstråla med. I Avesta träffade jag en bloggkompis och i Hedemora var jag hos mamma och pappa. På juldagen åkte vi till Stockholm och firade jul med min brors familj. På annandagen åkte mina föräldrar hem men först följde jag med till Kungsängen och hälsade på min moster. Sedan tog vi med henne hem till min kusin som också bor i Kungsängen. 

Det var svårt att ta familjebild med en tremånadsbebis inblandad. 

Därefter åkte jag tillbaka till Stockholm och träffade ett par kompisar (som inte hade med sin 1 1/2-åring) och sedan flyttade jag hem till en kompis i Hässelby. 
 
Dagen efter åkte jag in till centrum och träffade först en gammal kompis och sedan en ännu äldre, fast yngre. Den ena tjejen gick i min klass i Borås och den andra gick med mig hela grundskolan. 
 
Innan jag skulle åka hem igår åkte jag och hälsade på en till gammal kompis och träffade hennes sambo och deras niomånadsbebis. 

Han var på ett besynnerligt humör men ibland kom det ett leende. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0