Haganäs

Idag var jag på studiedag på Haganässkolan i Älmhult. Vi träffade dem som jobbar på biblioteket där och det var intressant. 

Jag blev imponerad över att de har en simhall i samma byggnad som skolan. 

Skolan ligger granne med IKEA och jag sprang över dit och skrattade som alltid åt deras vita muggar Färgrik. 

Det här är ett golvskydd på 120 x100 cm, att ha under kontorsstolen, som jag släpade med mig på bussen hem. Som tur var skjutsade kollegan hem mig från skolan eftersom jag inte kunde cykla med mattan. 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men, står det inte EN grön mugg där på bordet ? :)

Svar: Haha, jo, den är väldigt färgrik! Vi har flera delar i serien; djupa och flata tallrikar och djupa och flata småtallrikar och alla är vita.
Ylva

2013-01-29 @ 10:27:03
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0