I Hemmets journal

Alla måste läsa Hemmets journal, nummer 35! Nu undrar man kanske vad jag gjort för att vara med på två uppslag. Här vore det kul att säga att de uppmärksammar bloggen eller något, men det handlar om min handled! På sätt och vis är det bloggens förtjänst för journalisten hittade min ganglion här. 

Foto: Christel Lind Jag och ett gammalt får med soleksem. 

Foto: Christel Lind Det var kul att ta med fotografen till stugan. Här sitter jag och doppar fötterna i vår lilla brunsumpiga damm. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Faktum är att jag har nog haft samma åkomma på en sena intill handleden. Då är nästa veckas läsning räddad :-)

Svar: Det är säkert ganglion du haft. Konstig liten knöl som kan vara öm.
Ylva

2014-08-21 @ 19:34:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Oooo... Du är då i tidningen jämt du! Jag har också haft en ganglion, men inte kom jag i tidningen för det... ;-)

Svar: Det är jättelustigt! Journalisten frågade om hon fick intervjua mig och det fick hon fast jag inte hade så mycket att säga om min knöl. Det kanske är svårt att hitta nån annan som ville ställa upp. Alla är inte så mediekåta som jag. :-)
Ylva

2014-08-23 @ 19:33:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0