Litterär båtsalong

Imorgon ska jag åka till Helsingfors. Det tror jag i alla fall; det är inte så noga vart kryssningen går för jag kommer ändå inte att gå av båten förrän jag är tillbaka i Stockholm. Jag ska åka på kryssning med mamma, pappa och min mellanstadiemagister som de börjat hänga med på senare år. Jag var ett besynnerligt barn som aldrig sa något på lektionerna så han ska få se att jag har börjat prata, så här trettio år senare. Dessutom kommer det att vara med åtta intressanta författare och sjuhundra pensionerade bibliotekarier på båten. Det ska bli kul! 

Förra året var Elisabeth Åsbrink intressantast. 
 
Det kommer tidsinställda inlägg men jag kommer nog inte att publicera kommentarer förrän på torsdag. Hej så länge! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Då får du hålla låda ordentligt och överraska din magister :-)

Trevlig resa!

Svar: Det ska jag göra, hehe... Tack, det brukar vara jättekul! Trots att det kanske inte låter så himla lattjo.
Ylva

2014-03-17 @ 21:35:09
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0