Tjejkväll

Igår var jag på tjejkväll på Terrazas bistro. Skin care, Hälsokällan organique och Underbaar visade sina produkter. Jag lägger inte så mycket pengar och tid på hud- och hårvård men jag gillar att umgås med tjejgänget jag gick dit med. 

Jag åt en god gulasch på burk. Burksoppa brukar inte vara någon smaksensation annars. Till den här bilden kommenterade min arab på insta: "Jag älskar dig" och "Jag studerar svenska ny". Jag tänkte svara "Varför det?" men känner att jag nog inte orkar konversera med den här mannen. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Oj då, det var verkligen en envis beundrare! Men en smula jobbigt skulle jag tycka...

Svar: Det knäppa är att han började följa mig för ett par dagar sedan bara! Jag får väl se vad som händer. Snart plockar jag nog bort honom, om det går.
Ylva

2014-11-27 @ 20:53:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Maria

dags att lägga ut en bild på dig o maken?

Svar: Ja, men jag har ju en massa julpynt jag vill lägga ut. Får väl se om han älskar mig för det också.
Ylva

2014-11-27 @ 21:57:27
Postat av: Stina

Det går väl att blockera folk på Insta. Det skulle jag göra direkt. Ingen idé att irritera sig på något som är lätt åtgärdat.

Svar: Jag vet inte om det går när jag har öppen profil. Än så länge är det lite gulligt, men om det fortsätter försöker jag plocka bort honom.
Ylva

2014-11-28 @ 07:25:48
Postat av: Ama de casa

Åh! Gulaschsoppa vad gott! Ska nog ta och laga till en sån snart igen, det var länge sen nu :-)

Haha! Jag kan förstå din inställning... :-)

Svar: Ja, det var riktigt gott! Jag har aldrig lagat det själv.
Ylva

2014-11-28 @ 11:02:53
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0