Heather Village

Igår var jag på after work på Café Storgatan 13 som ska byta ägare.Hoppas att de nya ägarna är bättre på att annonsera för det här var första gången jag fick reda på att det skulle vara after work, innan det var för sent. Jag tror att det blir bra för det är samma ägare som driver Hembygdsparken som ska ta över cafét.
 
Heather Village Band spelade. Jag hade fått för mig att det skulle vara irländsk musik men det var mera country. Det gillar jag egentligen inte, men det var trevligt med livemusik och vi satt ute hela kvällen och hörde musiken på lagom avstånd.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Livemusik brukar vara mysigt!

Svar: Ja, jag tycker ju väldigt mycket om att gå på konserter av alla möjliga slag!
Ylva

2015-08-30 @ 09:45:11
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Hästjazz gillar jag att lyssna på! Men då ska jag vara i en bil som färdas på vägar i Amerikat. Då ger den musiken precis rätt stämning :-)

Svar: Hästjazz? Vi får köra fårjazz här. ;-)
Ylva

2015-08-30 @ 10:41:30
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0