Ny teknik

Jag är fruktansvärt ointresserad av teknik och vill liksom bara att det ska funka. Sent i livet och karriären håller jag på att bekanta mig med en laptop och nu har jag börjat köpa teknikprylar!
 
Jag har köpt en högtalare till mobilen för att kunna ligga på vår brygga och lyssna på musik och idag köpte jag en trådlös skrivare. Jag försökte köpa en på Netto men deras erbjudande börjar på torsdag och då köpte jag en på ICA där de får in fler än tre exemplar och man inte måste stå och hänga på låset.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är väldigt irriterande att behöva hänga på låset och så är produkten man söker kanske ändå slut. Nej, det gillas inte. Här överlåter jag tekniken på Husse som är en fena på det. Lite dumt dock för man blir inte så insatt själv i det. Hoppas allt ska avlöpa planenligt med teknikens under.

Svar: Jag brukar också låta maken ta hand om tekniken men ibland uppstår det behov hos mig och det går fortare om jag handlar själv när det är något som inte han tycker är så viktigt.
Ylva

2015-08-17 @ 20:28:20
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0