Julefrid

Nu har vi haft en god avslutningslunch på skolan och jag tar tre veckors jullov. Julefriden har infunnit sig i hjärtat nu när jag inte längre har ett sparhot hängande över mitt jobb, men nu är jag så uppstirrad och glad i stället så att maken tycker att jag svirrar runt som en trollslända. Ha! Då skulle han se hur jag springer omkring när han inte är hemma... 
 
Nu ska jag åka hem till mamma och pappa på avvänjning. Jag har blivit beroende av sömntabletter och det brukar ta ett tag att komma ifrån.
 
Den trettonde december såg jag en solglimt och den gjorde fina mönster på väggen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Men vad skönt att du kan slappna av på naturligt vis nu då.
KRAM!

Svar: Ja, nu ska här slappas i tre veckor. Kram!
Ylva

2015-12-19 @ 18:26:48
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0