Kulturkullan

Vecka 8
 
* Läser: Utan personligt ansvar av Lena Andersson. Jag tyckte mycket om föregångaren Egenmäktigt förfarande och denna verkar lika bra. 
 
Lena Andersson på litterär båtsalong förra året.
 
* Lyssnar på: Den morronen med Thåström på Spotify. CD från 2015. Jag blev inte imponerad när jag såg Thåström på Skavlan för han raglade mest omkring och såg påtänd ut, men skivan är hyfsad. 
 
* Veckans klipp: Í kvöld från den isländska melodifestivalen
http://knuff.se/video/klipp/14c6b2/eln-sif--kvoeld-soengvakeppnin-2015-eurovision-2015-iceland
 
* Veckans händelse: sportlov. Jag ska jobba men eleverna är lediga. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Trevligt! Här ska jag påbörja Mari Jungstedts "En mörkare himmel". Hon brukar skriva bra men denna har hon skrivit med en annan författare så jag får väl se hur det påverkat hennes stil...

Svar: Hoppas att Jungstedt funkar i pararbete. Måste vara svårt att skriva bok ihop med någon.
Ylva

2015-02-15 @ 15:40:40
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0