Lena Maria Klingvall

Idag har jag varit på föreläsning med Lena Maria Klingvall som föddes utan armar. Hon är otroligt företagsam och är författare, föreläsare, konstnär och sångerska samt har vunnit VM i handikappsimning! På söndag ska hon vara med i Så ska det låta. Det är inspirerande och nyttigt att lyssna på sådana människor och få nya perspektiv på tillvaron. Se hennes hemsida här: 
http://www.lenamaria.com/sv-SE
 
Och så har jag varit på grannkväll på Lidl som ska öppna här imorgon. 
Där handlade jag rätt mycket för att jag fick 20% rabatt om jag handlade för minst 300 kronor. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hon är verkligen en fantastisk kvinna på många vis. Kan tänka mig att hon var intressant att lyssna på.

Svar: Ja, och nyttigt när man tycker lite synd om sig själv.
Ylva

2015-02-25 @ 22:11:00
Postat av: Znogge

Där försvann visst mitt namn :-)

2015-02-25 @ 22:11:34
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0