Invisibelt

Jag har beställt två skärp från http://www.smartwear.se/ på nätet.
 
De syns nästan inte och det är det som är poängen. Det ska inte synas någon utbuktning av spännet fram och så slipper man ha en glipa i ryggen. Jag är tyvärr osponsrad så det blev ganska dyrt men jag tror att det blir bra när jag vänjer mig. 
 
Men jösses, så komplicerat att reglera längden! Jag fattade inte ens beskrivningen hur man ska använda bältet så maken fick hjälpa till. Han sa att jag inte ska skriva manualer åt deras företag. Hahaha, DET ska jag verkligen inte! De bygger bland annat robotar och jag saknar en logikgen och kan inte följa manualer. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj... Såna där komplicerade skärp klarar jag inte av. Jag har ett som man spänner på vanligt vis och som kostade 3 euro eller nåt... :-)

Svar: I Spanien kan man köpa billiga läderbälten. Jag har fejk-CalvinKleinskärp från Gran Canaria.
Ylva

2015-05-31 @ 17:24:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0