Trökmånad

Repris på detta inlägg som tappade bilderna: 
 
Jag hatar november och håller på att tröstäta mig igenom den men så här kan jag ju inte hålla på.
 
Egentligen tur för mig att en del av kakorna var slut när jag kom fram till kakbordet på den internationella festen med SFI igår. Annars hade jag ju varit tvungen att prova allt!
 
Igår var vi på Kanngalan (företagargala) och fick otroligt fin och god mat.
 
Vi satt i ett hörn med en läskig blå lampa men maten såg aptitlig ut i verkligheten.
 
Idag var det gratis afternoon tea på Gamla torg. Jättetrevligt ju! (Jag lät faktiskt bli att äta gratis korv med bröd på Erikshjälpen med tanke på att jag ville vara hungrig inför detta.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Konstigt... Jag får inte fram bilderna i det här inlägget på min dator? Det blir små fyrkantebluttar bara...

En gratis korv skulle jag aldrig kunnat motstå, oavsett vad som väntade sen :-)

Svar: Kakor går före korv för mig ;-)
Ylva

2015-11-08 @ 10:15:18
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Jag ser inte heller bilderna men tur är kanske det med tanke på hur mycket kladdkaka jag åt i går ;-)

Svar: Nähä, jag bråkar med dropbox på laptopen så det är därför. Kladdkaka, mmm...
Ylva

2015-11-08 @ 12:16:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

NU ser jag bilderna :-)

Svar: Ja, då vet jag hur jag ska göra. Men törs knappt röra den nya datorn efter att maken har tömt den när den kraschade...
Ylva

2015-11-09 @ 10:39:15
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0