Från dagboken

Ur min dagbok 900911:
 
"Idag fyller Mauro Scocco 28. Jag är fortfarande sjuk. Mamma och Maggan kom och frågade hur jag mådde. Jag sa att jag nog kan gå till skolan imorgon men det tyckte inte de. Jag ser så lummig ut på ögonen."
 
Maggan är en nära vän till familjen, granne och min tyska- och svenskalärare. Mauro är tolv år äldre än jag, är fortfarande min största idol någonsin men då tyckte jag att han var gammal...
 
Här är en bild på en gullig boll med hårsnoddar jag köpte på New Yorker i Köpenhamn.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Mauros låt om Sarah är min favorit! På förekommen anlening :-)

Svar: Mmm, Sarah är en fin låt!
Ylva

2015-09-11 @ 22:06:23
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Kul att ha såna gamla dagboksanteckningar kvar :-)

Hårbollar har jag hört talas om förr, men hårsnoddsbollar var nytt för mig :-)

Svar: Om en katt får upp snoddbollar ska man gå till veterinären.
Ylva

2015-09-12 @ 10:32:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0