Inlines och teater

Idag har jag gjort lite konstiga saker. Det har varit 25 grader varmt, helt fantastiskt! Jag gav mig ut och åkte inlines för bara andra gången i år. Det var jobbigt, dels på grund av värmen och dels för att det blåste också. Sedan var jag på teater. Egentligen ville jag fortsätta vara utomhus, men nu hade jag bestämt mig för att se Viktigt känns gammalt med Teater 16 och fick med ett par vänner också. Jag hade redan sett föreställningen men den var så bra och gratis så då gick jag dit igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

En bra föreställning är sällan fel även om det är varmt ute. Enligt meteorologerna ska det bli 27 här i morgon men vi får väl se...

Svar: Jo, de har lovat värme här med. Vi ska åka båt ikväll och kanske grilla. Trevlig helg!
Ylva

2016-08-25 @ 21:59:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Så skönt att ni har fått tillbaks sommarvärmen :)
Teater var längesen jag var på....massor av år sen!
Ha en bra kväll

Svar: Jag är egentligen inte jätteintresserad av teater, men gillar den här unga gruppen. Sommaren är underbar, ikväll ska vi åka båt!
Ylva

2016-08-25 @ 22:04:02
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Härligt med värme! I alla fall runt 25, här är det fortfarande för varmt. :-)

Var den lika bra andra gången, föreställningen?

Ha en skön fredag :-)

Svar: Ja, den var nog bättre andra gången. När jag såg den ute i spöregn försvann en del av replikerna. Tack det samma! Jag tänker ha en underbar fredag! :-)
Ylva

2016-08-26 @ 10:51:29
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0