Rea i Växjö

Idag åkte jag till Växjö och gick på rea. Det gick fantastiskt bra och jag gick i affärer hela dagen men det blir ingen bild på mina fynd för det mesta ska bli presenter.
 
Jag träffade en kompis och gick ut med henne och hundarna på promenad.
 
Det blev papardelle med lammragu på den italienska restaurangen Massimo, jättegott!
 
Jag trodde att det skulle vara mycket folk en sådan här mellandag men ett tag var jag ensam i den här lokalen!
 
Den här fina väggen med Minikånken gjorde mig nostalgisk. Jag hade en större variant när jag började i ettan och som tur var tyckte jag att den var fin även fast de flesta hade Salomon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Minikånken är bara så din! Kan tänka mig alla färger ;-)

Svar: Antar att du menar fin :-) De rymmer bara sju liter men är ju så söta!
Ylva

2016-12-29 @ 22:05:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Vilken trevlig dag med shopping och god mat!

Svar: Jag är så himla nöjd med dagen och fynden! Jag köpte bara en enda duschkräm :-)
Ylva

2016-12-30 @ 11:49:27
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Nostalgi, minns både kånken (som inte fanns i så många färger då va? ) och Salomon :)

Svar: Nej, inte så mycket att välja på förr. Jag hade en turkos och brorsan en röd. Kanske snart dags att investera i en ny för mig som sliter ut ryggsäckar hela tiden...
Ylva

2016-12-30 @ 14:18:36
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0