Kulturnatten

Igår var jag på Kulturnatten i Växjö. Jag åkte dit med vänner men vi gick åt olika håll och sedan sov jag över hos en Växjövän. Hon jobbade med Kulturnatten på biblioteket men hon slutade klockan åtta och kunde gå med på konsert i Domkyrkan.
 
Estradpoeten Erica Engdahl.
Det stod en DJ utanför Café De Luxe.
Chilensk folkdans på biblioteket.
Högt i tak, också på biblioteket.
Inslaget "Inslaget" sjöng a capella på Konserthuset.
I Domkyrkan hölls en mässa med elever från St Sigfrids folkhögskola som sjöng och spelade musik av Tomas Di Leva.
Jag hann även gå på invigning med eldshow, pop up shop med egentillverkade saker och lite annat. En kväll helt i min smak!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken trevlig kväll på alla vis!

Svar: Jag är bra på att gå ensam på sådana här evenemang, så hinner jag springa emellan och göra många saker.
Ylva

2016-01-31 @ 20:52:36
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Oj vad mycket du hann med! Kul :-)

Svar: Ibland är jag förvånansvärt effektiv!
Ylva

2016-02-01 @ 10:09:43
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0