Ur dagboken

Ur min dagbok 910113:
 
Det har varit väldigt vackert men också väldigt kallt idag. -26 tror jag det var ett tag.
 
Jag kom till Emma halv sex. Vi gick och kände oss pinsamma på väg till Charlotta. Inte så konstigt eftersom vi såg ut som små UFO:n till svin utan knorr med pulkor, mössor och sjalar.
 
Lasse skadade handleden i Sveaparken igår så han kunde inte spela match idag. Orsak: pulkaåkning. Jag klarade mig ganska lindrigt undan. Däremot slog jag mitt vänstra knä när jag föll av från en chipspåse.

Kommentarer
Postat av: Znogge

"Föll av en chipspåse"! Vilken erfarenhet :D

Svar: Det skulle vara kul att se vad de säger om en sådan sak på vårdcentralen! :-)
Ylva

2016-01-13 @ 18:26:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Från en chipspåse??? Jag skrattar såklart inte åt att du gjorde dig illa, men sättet... :-D

Svar: Visst är det en bedrift! Jag undrar vad som hände egentligen. Minns inte alls så det blev nog ingen allvarlig skada. :-)
Ylva

2016-01-14 @ 09:29:29
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0