Brucetablett

En vecka efter Springsteenkonserten och jag har tappat rösten helt! Lite sen reaktion på en konsert, kan jag tycka. Troligen var det väninnan jag delade säng med i Göteborg som smittade mig.
 
De har slutat sälja Magnecyl brustabletter som jag brukar använda, så nu måste jag börja med något annat. Alla andra brustabletter jag provat smakar så illa så att jag måste pina i mig dem. Någon som har tips på bra medicin som går att svälja och inte smakar pest?
 
Den andra kompisen jag delade rum med försvinner fullständigt när hon sover.
 
 

Kommentarer
Postat av: amadecasa.blogg.se

Stackare... Jag använder inte Brucetabletter (men borde kanske? Kan kanske hjälpa mot viss ohyra... ;-) ). Låter bli dom just därför att som smakar så äckligt. Ett piller är mycket enklare att pillra i sig :-)

Svar: Eh, nej, det är jättesvårt att pillra i mig piller! Jag får lura in dem i mat och det gör jag också, men helst vill jag ha goda sug- eller tuggtabletter.
Ylva

2016-07-04 @ 09:09:47
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Så trist att du har blivit dålig :(
Du får ta ett par Panodil och svälja dem hela i stället för brustabletter!
Krya på dig!

Svar: Men jag har jättesvårt att svälja tabletter, särskilt när halsen är igentäppt. Det blir nog bra snart. Tack!
Ylva

2016-07-04 @ 11:25:33
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Gunilla

haha, brucetablett :) :)

Svar: Det är det jag behöver! :-)
Ylva

2016-07-04 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0