Emil Jensen

Igår hände det något lustigt. Jag åkte med väninnan till Växjö för att gå på konsert med Emil Jensen. Väninnan stod och väntade på mig vid en bänk och höll i min filt. Jag såg en filt som låg på bänken och tog med mig den. När vi kom fram till parken kom det en kvinna och sa att det var hennes filt jag tagit, när hon rastade sin hund. Hur stor är risken att jag ska hitta en likadan älgfilt med plast på baksidan som den min kompis håller i?! Det gick så fort så hon hann inte ens reagera...
 
Emil Jensen är alltid bra och denna gång hade han en del material jag inte hört innan. Först spelade Melina Borglowe som är från Växjö och även hon var väldigt bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag lyssnade på honom som sommarpratare. Har du hört det? Han var jättebra.

Svar: Nej, men det ska jag. Han hade med en tjej i bandet som var från Vikmanshyttan!
Ylva

2016-07-29 @ 11:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0