Kronobergs bokmässa

Idag har jag varit på Kronobergs bokmässa på Växjö bibliotek.
 
Det var mycket folk och kul att gå runt och prata med författare och förlagsmänniskor som jag känner.
 
Galaxen var full (!) när Lena Andersson berättade om sitt skrivande.
 
Barn- och ungdomsbibliotekarien Paula intervjuade Moa-Lina Croall som skrivit I mitt namn, en bok om transpersoner.
 
Det var en bra och intressant mässa och jag träffade en bibliotekariekompis och en kompis jag pluggade med i Växjö -99 och sedan tappade kontakten med. Vi hade bestämt på Facebook att vi skulle ses, så ibland kan faktiskt FB vara riktigt bra att ha! Jag verkar vara i en period när jag plockar upp gamla kompisar, vad roligt!

Kommentarer
Postat av: Ami

Så kul när man kan kan ta upp kontakten med gamla kompisar efter flera år :)

Svar: Ja, jag är verkligen jätteglad över det! Funderar om det finns flera jag kan leta upp. :-)
Ylva

2016-11-19 @ 18:38:51
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vad roligt med så mycket folk på mässan! Speciellt om man känner flera också :-)

Svar: Kul att jag är med i kultureliten i Småland. Inte för att jag får betalt mer än i recensionsexemplar från förlagen ibland, men ändå. :-)
Ylva

2016-11-20 @ 09:27:59
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales

Kul med bokmässa!
När jag bodde i Sverige brukade jag besöka bokmässan i Göteborg, alltid intressant.
Ha en trevlig söndag!

Svar: Bokmässan i Göteborg är kul för mig när jag får seminariekort av jobbet, annars har jag tröttnat på att gå "nere på golvet" för det är för mycket folk. Kronobergsmässan är lite lagom stor.
Ylva

2016-11-20 @ 09:35:42
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0