Att fulgoogla

Jag har faktiskt varit ganska bra på att inte fulgoogla alla killar jag varit kär i. Vissa människor ska man låta vara ifred... En kille som jag var ihop med för över tjugo år sedan och som inte heller ville ha barn kollade jag upp många år senare och då var han gift med två barn. Men nu har jag hittat Niall, irländaren som jag berättade om i inlägget den 28 september, på Facebook! Han har inte svarat på min vänförfrågan men vi fokuserar inte på det nu.
 
Han bor i USA och är i ett komplicerat förhållande.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jag har aldrig funderat på att googla på gamla ex, mest beroende på att jag varit tillsammans med Anders sen jag var nyss fyllda 17, kanske? ;-)

Svar: Vi träffades för tjugo år sedan och jag hade inte jättemånga killar innan, men jag hann vara kär i många...
Ylva

2016-10-13 @ 09:29:38
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales

Jag har heller inte tänkt på att googla på x eller egentligen inte på andra heller. Kanske mest för att jag inte är så bra på datorer och har svårt med det tekniska.
Ha det bra!

Svar: Haha! Jag har en kompis som vill ha alkolås på sin mobil...
Ylva

2016-10-13 @ 09:46:19
URL: http://enaiwales.wordpress.com
Postat av: Ami

Men oj, vad säger din man om att du googlar på dina gamla ex?? :)

Svar: Det vet jag inte. Vi har varit ihop i tjugo år och han behöver inte vara svartsjuk. :-)
Ylva

2016-10-13 @ 12:58:27
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0