Ethno on the road

Jag vann ju biljetter till en konsert i Värnamo idag med Ethno on the road. Det är ungdomar som har varit på ett världsmusikläger i Rättvik. Det var en tjej från Polen, en från Skottland, en kille från Afghanistan och resten från Sverige. De är jätteduktiga!
 
Jag var på en konsert från lägret de hade 2013, fast då i en konsertserie här. Idag gick jag ensam fast vi vunnit sex biljetter. Det gick bra det med, förutom att jag körde fel i Värnamo för att jag blir så förvirrad av alla rondeller så att jag cirkulerade runt stan innan jag kom fram till Rusta dit jag skulle först och köpa tapeter och lite annat.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Åh... Rusta... Jag hade hoppats att dom skulle öppna här när Jysk kom, men inte då. Inte ännu i alla fall :-)

Svar: Jag tror att Rusta bara finns i Sverige. De har billiga tapeter men vis av skadan har jag köpt sex rullar fast det kanske räcker med fyra. :-)
Ylva

2016-10-17 @ 09:36:28
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Inte alltid lätt att hitta! Men du klarade ju av det och kom fram till konserten :)
Kul att du vann en biljett!

Svar: Jag har kört fel till Värnamo trots att det bara är att köra E4:n uppåt... Kul att vi vann sex biljetter även fast det bara var jag som gick dit. :-)
Ylva

2016-10-17 @ 11:15:08
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Veiken

Gratis är gott! Ännu godare om det är bra upplevelse! Grattis!

Svar: Tack. Ja, det var trevligt! Så använde jag åtminstone 150 av 900 kr.
Ylva

2016-10-17 @ 12:59:22
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0