Gratisbio

Igår råkade jag planka in på bion och fick se fel film... De visade gratisfilmer på teatern i samband med Hela Ljungby dansar, men jag var så säker på att det var på biografen så jag gick dit. Att det var biljettkö fattade inte jag utan trodde att de som stod där ville köpa godis, så jag gick rätt in i salongen. I stället för Billy Elliot fick jag se Miss Perigrinis hem för besynnerliga barn. Tyvärr var den i 3D och jag fick ont i ögonen utan glasögon. Filmen var bra men det blev lite för konstigt på slutet, som det gärna blir när Tim Burton regisserar.
 
Här är en bild på mig från i torsdags innan jag gick på personalfest.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Gratis är gott men synd på glasögonen ;-) Du skulle gått och bett att få ett par! Jag funderar på att se den filmen men jag räknar med att få betala ;-)

Svar: Där gick en gräns för mig. Jag var lite rädd att bli ertappad...
Ylva

2016-10-03 @ 18:18:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Så kan det gå när man plankar in :-D Fast lite synd om dig var det allt, ont i ögonen är inte kul...

Svar: Ibland straffas man direkt... Men blev nyfiken på boken nu. Där räcker det med kontaktlinser. :-)
Ylva

2016-10-04 @ 02:42:39
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0