I höstrusket

Jag blir trött på allt prat om att det är så mysigt på hösten när man kan krypa upp i soffan framför kaminen och läsa en bok. Jag ligger i soffan och läser året runt, oftast utan filt och brasa. Det går utmärkt! Men idag gjorde jag och väninnan en ovanligt trevlig höstaktivitet (som i och för sig också passar året runt); vi åkte till Stockhultgårdens tebod utanför Markaryd.
 
Där får man en egen kanna te och så brukar jag äta scones med clotted cream och jordgubbssylt och munkar med hjortronsylt. Väninnan beställde samma, men med en annan sorts te. Det är så gott, det är så GOTT!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Såg väldigt gott ut också :-)

Svar: Jaaaa! Oj, jag blev exalterad! :-)
Ylva

2016-10-16 @ 10:33:51
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0