Oktoberfest och Halloween

Igår var vi på oktoberfest.
 
Värden och jag.
 
Jag tänkte mest på att klä mig varmt för att vara i ett partytält, men maken plockade fram en gammal hatt i rådjursskinn och passade bra in.
 
När vi kom hem var trädgården pyntad med toapapper.
 
Vi hissade upp en AIK-flagga i flaggstången hos en Hammarbyare och gav honom en kundvagn med skräp i inflyttningspresent och har väntat på hämnden. Vagnen stod hos oss nu och så fick vi den här vasen. Väldigt roligt trick or treat, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Ja, ni fick skylla er själva som inte var hemma så ni kunde ge honom godis :-D

Svar: Jag röjde mig med en instagrambild från festen och då passade han på. Han har säkert gått och väntat länge på rätt tillfälle. :-)
Ylva

2016-10-31 @ 10:25:32
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Tur det inte började regna då hade det blivit svårare att ta bort sen :)

Svar: Ja, fast de bitar vi inte nådde får regna bort. :-)
Ylva

2016-10-31 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0