Äta i Köpenhamn

Jag har varit och ätit i Köpenhamn i helgen. Det låter ju som att jag inte får någon mat i Sverige, haha...
 
När jag beställde varm choklad och fick det här blev jag lite förvånad. Det är en pinne med choklad på i varm mjölk och grädde.
 
Köpenhamns första grötrestaurang är populär.
 
Havregrynsgröt med äpple, mandel och kolasås. Inte värt 45 dkk och blev för torrt utan mjölk.
 
Pannkaka med choklad och nötter. Gott, men inte heller egentligen värd 50 dkk.
 
På Dalle Valle är det halva priset på maten efter klockan 16 och 65 kr för den här fina köttbiten är billigt.
 
Burger King i Danmark har Twisters, goda potatisskruvar.

Kommentarer
Postat av: znogge

Lite udda sätt att servera chokladen men varför inte ;-)

Svar: Det såg konstigt ut men var gott. :-)
Ylva

2016-09-06 @ 13:30:03
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0