Nyklippt

Igår var jag och klippte mig. Tyvärr fattar inte min frisör att jag vill att det ska vara långt fram och kort bak så han klippte det för kort.
 
Nu tror ni kanske att det snart växer ut igen, men det gör det ju inte om jag ska klippa det var åttonde vecka och han fortsätter på det här viset. Inte har jag lust att byta frisör heller, för det är bara han som tar 180 kronor. Första gången jag klippte kort var det en tjej som klippte men hon har slutat. Jag får hitta en bra bild att visa för frisören, tror jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jag tycker det blev fint jag! Sen kan du ju spara mer pengar om han klipper för mycket, då kan du ju vänta längre än 8 veckor innan du klipper dig igen ;-)

Ha en fin valborg!


Svar: Du som är korthårig borde ha samma problem med ufotofsar i nacken när man inte klippt sig på länge? Tack, det blir kul!
Ylva

2017-04-30 @ 09:44:53
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Så trist att det inte blev som du hade tänkt dig :( Men det var fint!
Ha en bra valborg!

Svar: Jag ska försöka spara håret långt fram nästa gång, annars får jag byta frisör!
Ylva

Postat av: Znogge

Det klär dig i alla fall väldigt bra!

Svar: Tack! Det känns fint när jag har fönat och grejat och jag vänjer mig kanske.
Ylva

2017-04-30 @ 15:43:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Helt klart har jag samma problem, och när jag väl kommer till frissan är det paniiiiik!
Men jag har lärt mig vid det här laget att titta under lugg... ;-)

Svar: När jag försökte ha långt hår kunde jag vänta fyra månader innan håret var sönderslitet, men om jag ska ha så här kort är det ungefär åtta veckor som funkar.
Ylva

2017-05-01 @ 10:20:53
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0