Restaurang och tivoli

Igår gick jag med tjejgänget på Mitas hörna, som är en liten mysig restaurang.
 
Det var mysigt att träffa gänget!
 
Jag förvånade mig själv med en vegetarisk pasta med halloumi, jättegott!
 
Vi har tivoli här i helgen. Det känns mindre än vanligt men jag är imponerad över att de smällt upp en stor dinosauriegrunka mitt i smeten.
 
Nytt för i år är att de har musik på Godsmagasinet. Nordpol spelade, ett band som började som ett sommarjobb. Här hade jag förresten min 40-årsfest. Det är en mysig lokal som tidigare hyrts ut av blåsorkestern, men nu är det kommunen som har hand om den.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Finns många vegetariska rätter så man ska inte tveka att testa. Pasta brukar sällan bli fel.

Svar: Jag äter alltid kött ute! Men om det är pastabaserat kan jag våga mig på veg. :-)
Ylva

2017-04-22 @ 16:22:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Såg verkligen jättetrevligt ut! Och gott :-) Jag har snöat in på halloumi nu, har knappt gått att få tag i här förut, men du finns det på mataffären på Zenia Boulevard. Älskar't! :-)

Svar: Jag älskar också halloumi! Tyvärr fattar inte maken hur gott det är att grilla, men han får göra det i alla fall. Vad bra att ni fått det till mataffären!
Ylva

2017-04-22 @ 17:26:56
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0