Lägenhetshotell

Vi bodde på ett underbart fult lägenhetshotell i Warszawa!
 
Det ligger mitt i centrum och är svinbilligt (kommer inte ihåg vad vi betalade, men det var nästan ingenting).
 
Inbjudande port...
 
Den var dessutom svår att få upp...
 
Korridorerna var mörka och läskiga... Men rummen, som jag tyvärr inte har kort på, var trevliga. Vi bodde tre i ett rum och två i ett.
 
Mittemot låg en liten ledsen glasskiosk, men glassen såg god ut. Jag hann aldrig prova för vi var ju liksom alltid på väg någonstans när vi gick förbi den. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den inre skönheten alltså ;-)

Svar: Ja, och vi är nöjda med resan. Det var länge sedan jag skrattade så mycket! :-)
Ylva

2017-08-15 @ 08:02:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Det behöver absolut inte vara något lyxhotell man bor på. Man är ju mest ute hela dagarna. Är rummen bara rena och fräscha går det hur bra som helst!
Haha, glasskiosken såg lite mysko ut :)

Svar: Precis! Det är bra om det är centralt och billigt. Men det kunde ha varit lite lättare att få tag i personal och att ta sig in i huset. :-)
Ylva

2017-08-15 @ 09:37:03
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0