Julpynt

Maken har köpt fina kulor att ha i fönstren. 
 
Oj, nu syns det att vi har satt in nya fönster och inte satt upp lister än. 
 
Jag kulpyntar mer, med saker som jag blir glad av. 
 
En kompis som designar saker gav mig en liten söt gran. 
 
Jag fick presentkort på Ljungby Centrumförening i julklapp från jobbet. Det är bra för det gäller i de flesta affärer här, men när jag frågade maken om han ville ha något sa han "nej, det gäller inte på Systemet och Biltema..." Inte på Lidl heller men där handlade jag ändå idag. Där fick jag se kundvagnar för rullstolar. Det har jag inte sett innan och det är smart, men synd att det bara är för manliga kunder... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha ha, vissa affärer är tydligen populärare än andra :D

Svar: De behöver inte vara med på presentkort för de säljer ändå! :-)
Ylva

2017-12-23 @ 10:12:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Perfekt att kulpynta till jul :-)

Smarta vagnar! Det är tydligen bara karlar som får ta med sig barnen till affären också... ;-)

Ha en fin dan-före-doppardan-dag!

Svar: Ja, bra för småbarnspappor! Det finns även små söta bilformade vagnar för barn, som jag brukar vilja ta eftersom de har så klumpiga kundkorgar.
Ylva

2017-12-23 @ 10:20:00
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0