Trevlig helg

Det har varit en bra helg.
 
I fredags var jag i Halmstad och kunde fortfarande se lite ljus kl.17.40, härligt!
 
Igår cyklade jag till Dollar Store som är en lustig affär. Jag letade efter skoputs och brunutansol men kom hem med regnponcho, parfym och salta mandlar.
 
På kvällen var vi på rolig förfest hos en kompis och sedan Club 30 med gäst-DJ:s Anders Bagge och Robert Wåtz. De spelade tyvärr på tok för högt på ett för litet dansgolv så vi gick hem innan de stängde.
 
För övrigt tittar vi på kycklingar. De har börjat springa omkring och är hur söta som helst!
 
Idag såg vi när den här tog sig ut ur skalet och här är den helt nykläckt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Dom blir helt klart mycket gulligare när dom har torkat upp ;-)

Jobbigt med för hög musik. Jag hade inte heller stannat kvar.

Det är inte alltid man lyckas helt 100 med sin shopping... :-D

Svar: Ganska bra shopping ändå tyckte jag, för 40 kr. :-)
Ylva

2017-02-13 @ 09:57:26
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0