Fredagsnöje

Idag kände jag att jag var lite konstig som cyklade till vårt köpcenter Ljungbyporten som fredagsnöje. Maken sa att jag kunde ta bilen men själva idén var att få lite motion så jag cyklade trots att det är en otrevlig mörk väg.
 
Jag lyckades göra av med ett gäng femkronor på en T-shirt på Intersport till maken, sänkt från 200 till 50 kr. Fyndade även på Apoteket som hade 50% på bland annat te och chilitryffel, samt handlade lite på Dollar Store.
 
Jag cyklade förbi makens gamla jobb som bytt namn flera gånger. Skavileka.se var nytt för mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Lite gratismotion är sällan fel men en mörk väg lät så där...

Svar: Jag har reflexväst och är försiktig men speciellt trevligt är det ju inte. Men shoppingen gjorde mig nöjd. :-)
Ylva

2017-01-20 @ 19:55:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama%20de%20casa

Duktigt av dig! Men en läskig mörk väg skulle jag inte vilja cykla på. Jag som inte ens törs cykla här i stan i fullt dagsljus. Hemsk trafik!

Svar: Jag cyklar hellre ensam i mörker än där det är toktrafikerat. Till exempel törs jag inte låna en cykel i Köpenhamn.
Ylva

2017-01-21 @ 09:47:36
Postat av: Ami

Kul att fynda! Men ajaj, inte cykla ensam på mörka vägar....det är farligt!!
Trevlig lördag!

Svar: Vi är inte många som cyklar till Ljungbyporten, men det är breda vägrenar så det går bra. Tack det samma!
Ylva

2017-01-21 @ 11:06:22
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0