Stockholmshelg

Vi hade en riktigt lyckad helg i Stockholm med ett gammalt kompisgäng på fyra tjejer. En av oss har fyllt femtio och som present gav vi henne en helg i trevligt sällskap (oss) och musikalbesök på Cirkus där vi såg Fantomen på operan.
 
Man fick inte fotografera så jag tog det här innan föreställningen började. Tyvärr var inte Peter Jöback, som spelar Fantomen, med men ersättaren John Martin Bengtsson var också väldigt bra. Fin musik och vacker scenografi gjorde det hela till en härlig musikupplevelse.
 
Jag blev bjuden på lunch av brorsans familj på Bouqeria där man beställer smårätter, jättefint och gott!
 
Efter musikalen ville femtioåringen gå ut och jag ställde upp och följde med. Vampire, Den gröne jägaren, Southside och Linje 10 var stängda men Kvarnen, Södra sällskapet, Himlen och Hornhuset var öppna och vi var ute tills de stängde klockan tre. Det var länge sedan jag orkade vara ute så sent!
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken härlig helg och en helkväll dessutom! Inte det sämsta :D

Svar: Det blev hemskt bra! Tyvärr har de mest konstiga drinkar nu för tiden...
Ylva

2017-01-16 @ 12:19:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Vilken roligt helg! Och ibland är det kul att partaya :)

Svar: Det blev väldigt lyckat allting och födelsedagsbarnet tyckte att det var en fin present!
Ylva

2017-01-16 @ 12:52:04
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Ja jösses, jag minns nog inte senast jag var ute på lokal efter midnatt :)

Ni verkar haft trevligt!

Svar: Nej, det är inte ofta man orkar vara ute sent nu för tiden. Vi hade jättekul!
Ylva

2017-01-17 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0