Sweden Rock Festival

Nu har vi kommit hem från Sweden Rock! Vi har haft en härlig helg med en massa musik och människor och sol!
 
Här är jag framför scenen när makens favoritband Saxon spelade. Vi hörde även Amorphis, Electric Boys, Thunder, Corroded, Motvind, Candlemass, Sator, Rob Tognoni och In Flames. De flesta banden var okända för mig, eftersom jag inte är någon riktig hårdrockare, men jag älskar ju festivaler så jag hade kul ändå.
 
Här är vårt tält bredvid monstertrucken. Det är första gången vi tältar på campingen och inte i en trädgård, för den var inte tillgänglig i år.
 
Det såg ju lugnt ut åt andra hållet, men här är några grannar till och de spelade musik dygnet runt. Det gick hyfsat bra att sova ändå, med sömntabletter och öronproppar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Så skönt att ni hade tur med vädret :)

Svar: Ja, det är jobbigt att klafsa runt i lera på festival! :-)
Ylva

2017-06-12 @ 13:26:30
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Vilken härlig helg ni haft!

Svar: Ja, det blev bra faktiskt, trots att jag var lite orolig för tältandet...
Ylva

2017-06-12 @ 15:45:51
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0