Havet i Halmstad

Igår åkte jag med väninnan till Halmstad och havet. Det är bara sju mil dit, men väldigt sällan jag åker. Vi var och tittade på hennes vänners nya husvagn som var fin och lyxig.
 
Jag är inte så jättefixerad vid havet som väninnan är för det brukar vara för mycket folk på stranden, men nu var vi nästan ensamma och det var fint att sitta och äta pastasallad där. 
 
Det har varit så kallt och grått så det här kändes soligt och fint, men efter en och en halv timme blev det för kallt så då åkte vi hem. Fast via Riccardos som har fantastisk italiensk glass!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Själv älskar jag havet och skulle inte kunna tänka mig att bo i inlandet. Men vi är alla olika!

Svar: Här har vi ån Lagan som är fin, men jag saknar sjöarna i Hedemora!
Ylva

2017-05-15 @ 21:17:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Vad fint det var där vid havet! Och jag håller med, överfulla stränder är INTE kul. Som tur är så är det aldrig värst mycket folk på vår närmsta strand, Cura. HAHA! :-D

Svar: Hehe... Jag håller mig gärna med nakenbad i dammen.
Ylva

2017-05-16 @ 09:32:25
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Jag säger som Znogge! Jag älskar också havet och skulle inte heller kunna tänka mig att bo inåt landet. Det är något visst med det :)

Svar: Det beror ju lite på vad man är van vid. Jag saknar sjöarna i Hedemora!
Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0