Körsbärsträd

Idag och inte så många dagar till blommar vårt körsbärsträd vid stugan.
 
Så här fint såg det ut första gången jag var och tittade på stugan och då tyckte jag att vi kunde köpa den trots att själva stugan, som gick under säljnamnet "ödetorp", såg ut som skrutt då 2002.
 
Utslaget får och utslaget körsbärsträd.
 
Jag har vänner som var på konsert med Depeche Mode i Stockholm i fredags och tröstar mig med att jag ändå hade en fin helg. Eftersom jag just har betalat in en halv månadslön i skatt ska jag inte göra så mycket alls den här månaden, förutom några billiga kulturevenemang.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så mysig er stuga ser ut! Även här blommar körsbärsträdet. Några dagar...

Svar: Den gör sig fint bland vårblomningen. Visst är det synd att det är så kort period!
Ylva

2017-05-07 @ 21:04:22
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Verkligen fint där på "ödetorpet" och blommorna är otroligt vackra. Coolast är dock fåret :-D

Svar: Hon ser ju nästan död ut, men jag tyckte det såg gulligt ut inramat av blommorna. :-)
Ylva

2017-05-08 @ 10:36:40
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Men vilken söt stuga! Det ser ut som ett vykort! Och den bilden med fåret var ju helt klart bäst :)

Svar: Ja, stugan är söt. :-) Visst är hon underbart avslappnad.
Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0